
Rulment roata AUDI A4 spate și față
-
Vă rugăm, selectați vehiculul dumneavoastră

Rulment roata modele AUDI A4 la cel mai bun preț
- A4 B8
- Rulment roata Audi A4 B8 Break 11.2007 - 12.2015 Tip caroserie: combi
- Set rulment roata Audi A4 B8 11.2007 - 12.2015 Tip caroserie: limuzina
- Rulment roata A4 B8 Allroad 8KH 04.2009 - 05.2016 Tip caroserie: combi
- A4 B7
- Rulment roata Audi A4 B7 Break 11.2004 - 06.2008 Tip caroserie: combi
- Set rulment roata Audi A4 8E 11.2004 - 06.2008 Tip caroserie: limuzina
- Rulment roata A4 B7 Cabrio 8HE 01.2002 - 12.2009 Tip caroserie: Cabriolet
- A4 B6
- Rulment roata Audi A4 B6 11.2000 - 12.2004 Tip caroserie: limuzina
- Set rulment roata Audi A4 B6 Break 04.2001 - 12.2004 Tip caroserie: combi
- A4 B9
- Rulment roata Audi A4 B9 Avant 08.2015 - ... Tip caroserie: combi
- Set rulment roata Audi A4 B9 Sedan 05.2015 - ... Tip caroserie: limuzina
- Rulment roata A4 B9 Allroad 8WH 01.2016 - ... Tip caroserie: combi
- A4 B5
- Rulment roata A4 B5 Sedan 8D2 11.1994 - 09.2001 Tip caroserie: limuzina
- Rulment roata A4 B5 Avant 8D5 11.1994 - 09.2001 Tip caroserie: combi
- A4 B6B7
- Rulment roata A4 B6/B7 Cabrio 8H7, 8HE 04.2002 - 03.2009 Tip caroserie: Cabriolet
Rulment roata AUDI A4: informații utile
-
Piese recomandate pentru înlocuirea simultană ca și parte a unui kit de întreținere
- Lamelă ștergător
- Limitator, brat axa
- Capac de protectie, butuc roata
- Simering, butuc roata
- Inel de etansare, butuc roata
- Piulita, ax
- Preț minim 12,00 RON
- Preț maxim 1503,00 RON
Catalogul producătorilor: Rulment AUDI A4
Rulment AUDI A4 și altele piese auto Suspensie
Cum știu dacă Audi A4 are rulmenții butucului defectați?
Indicii de defecțiune a acestor piese auto includ următoarele:
- huruitul, șuierăturile, scârțâitul și alte sunete stranii auzite în timpul conducerii;
- ansamblul se supraîncălzește chiar și după o călătorie scurtă;
- uzura neuniformă a anvelopelor.
- jocul perceptibil atunci când se balansează roata pe verticală la un automobil ridicat;
- vibrațiile volanului de direcție;
- bătăile sau trosniturile la manevrare cu mai puțin de 60 km/h.
Pot fi reparate aceste componente?
La majoritatea automobilelor Audi A4, unitatea butucului roții poate fi dezasamblată. Acest lucru vă permite să instalați elemente noi separat și să economisiți semnificativ din costurile de reparație.
Pot să înlocuiesc singur rulmenții butucului roții la automobilul meu Audi A4?
Dacă aveți abilitățile necesare pentru reparațiile auto, urmați acești pași:
- Ridicați și fixați sigur vehiculul.
- Scoateți roata.
- Deșurubați piulița butucului.
- Decuplați conectorii electrici de la senzorul ABS.
- Demontați discul de frână și etrierul de frână.
- Decuplați ansamblul butucului de restul elementelor. În funcție de concepția constructivă a axului și al vehiculului, acestea pot include brațele superioare și inferioare ale suspensiei sau capetele barelor de direcție.
- Demontați butucul roții de la vehicul. Dacă lucrați la cel din față - scoateți-l împreună cu portfuzeta și apoi extrageți butucul din acesta.
- Depresați rulmentul.
- Aplicați puțin lubrifiant de cupru pe partea exterioară a componentei noi.
- Presați rulmentul nou cu ajutorul unui dorn special pentru a evita deformarea acestuia.
- Reasamblați totul în ordine inversă, respectând cuplul de strângere specificat de către producătorul automobilului.
De ce scule am nevoie pentru aceste lucrări?
În timpul procesului de înlocuire, ați putea avea nevoie de un cric sau de un elevator auto, de un set de tarozi cu un port-tarozi, de chei Torx, de lubrifiant de cupru, de un set de dispozitive pentru schimbat rulmenții și simmeringul, de un cap pentru piulițe de roți, de un ciocan și de o cheie dinamometrică.
Cât de des ar trebui să înlocuiesc rulmenții butucului roții la un automobil Audi A4?
Durata de exploatare a acestor componente este de 135.000 - 160.000 km, în medie. Deteriorările mecanice cauzate de lovirea unei denivelări, conducerea pe drumuri de proastă calitate sau pe drumurile impracticabile pot reduce semnificativ durata de exploatare. Personalizarea vehiculului, cum ar fi montarea unor roți mai mari sau a unor amortizoare și arcuri mai rigide, poate provoca același rezultat.