Injectoarele diesel defecte: simptomele și prețul manoperei de schimb a acestora

1478 Vizualizări

Motorul joacă un rol vital în funcționarea oricărui vehicul. Deoarece injectorul diesel face parte din sistemul motorului, aveți deja o idee asupra locului unde ar trebui să vă concentrați căutarea defecțiunilor. Unele dintre funcțiile sistemului de injecție sunt de a reține combustibilul în injectoare, de a regla cantitatea de combustibil, de a regla fin momentul injecției și de a reduce combustibilul la un jet fin. Iată care sunt cele mai frecvente simptome de defectare a injectoarelor:

Injectoarele de combustibil sunt murdare

Hidrocarburile și aditivii sunt componentele normale ale combustibilului. Totuși, atunci când aceste componente se acumulează în injectoarele de combustibil, acestea restricționează emisia unui jet de combustibil pulverizat. Când se întâmplă acest lucru, șofatul nu este optim. Nu este nevoie să parcurgeți etapele de înlocuire a unui injector diesel dacă injectoarele sunt doar înfundate. Din fericire, puteți curăța manual injectoarele și puteți utiliza produse de curățare a injectoarelor diesel de cea mai înaltă calitate.

Automobilul dumneavoastră nu pornește sau are un ralanti instabil

Există mai multe motive pentru care automobilul dumneavoastră nu pornește. Totuși, nu puteți exclude posibilitatea ca problema ar consta într-o scurgere a injectorului de combustibil. Pe lângă ralantiul instabil, motorul automobilului dumneavoastră ar putea avea dificultăți în menținerea vitezei. În plus, injectoarele care prezintă scurgeri duc la creșterea consumului de combustibil. De asemenea, este posibil să simțiți mirosuri de combustibil în interiorul sau în exteriorul autovehiculului dumneavoastră. Cel mai important lucru de reținut este că, dacă remarcați o scurgere externă a injectorului de combustibil, trebuie să-l înlocuiți imediat pentru a evita riscul unui incendiu.

Cilindrii automobilului dumneavoastră nu se declanșează sau nu răspund

Cilindrii automobilului dumneavoastră nu se declanșează sau nu răspund

Acest simptom este unul dintre cele mai frecvente indicii ale unui injector diesel defect și este, de asemenea, cel mai complicat. Bujiile masina defecte și bobinele de inducție defecte pot manifesta, de asemenea, aceleași simptome ca și incapacitatea de a demara. După ce-ați determinat că bujiile, conductorii și cordoanele nu sunt problema, puteți depista problema la un injector înfundat. Resturile și murdăriile care se acumulează în coșul filtrului vor împiedica combustibilul să circule liber. De îndată ce veți fi sigur că injectorul este înfundat, puteți trece la următoarele etape pentru înlocuirea unui injector diesel.

Acestea sunt doar câteva dintre simptomele unui injector de combustibil diesel deteriorat. Dacă vă confruntați cu oricare dintre aceste indicii, opriți-vă din condus pentru o perioadă de timp și remediați problema. Problemele motorului se agravează cu ușurință atunci când injectorul de combustibil este defect. În plus, puteți preveni deteriorarea injectorului de combustibil al automobilului dumneavoastră asigurându-vă că acesta este întreținut și curățat corespunzător. Dacă încă nu sunteți sigur că automobilul dumneavoastră funcționează din cauza unui injector de combustibil defect, încercați să îl inspectați manual pentru a găsi rădăcina problemei. Curățarea, repararea și înlocuirea sunt modalități eficiente de soluționare a problemelor injectorului. Dacă toate cele trei metode nu reușesc să rezolve problema, iar automobilul dumneavoastră este vechi și gata să fie înlocuit, puteți lua în considerare și posibilitatea de a o vinde la un preț avantajos.

Puteți înlocui de unul singur injectoarele diesel?

Poate vă întrebați dacă ați putea parcurge de unul singur etapele de înlocuire a unui injector diesel fără asistența unui profesionist. Răspunsul este sută la sută "DA!". Cea mai importantă condiție prealabilă înainte de a începe este să cunoașteți că anume injectorul diesel este adevărata problemă. Dacă acesta este cazul, puteți efectua acum pașii de înlocuire a unui injector diesel.

Fiți în siguranță

Pe durata oricărui proces de reparație, trebuie să puneți întotdeauna siguranța pe primul loc. Purtați echipamente de protecție a ochilor.

Învățați despre sistemul de injecție a combustibilului din manual

Manualul proprietarului autovehiculului conține informații foarte importante care vă vor ajuta foarte mult atunci când vă veți repara automobilul pe cont propriu. De asemenea, veți găsi în manual unde se află sistemul de injecție.

Deconectați rampa de alimentare

Aveți grijă la demontarea rampei de combustibil. Este preferabil să utilizați un extractor de injectoare pentru a evita deteriorarea sistemului. Dacă nu aveți un extractor de injectoare, puteți deconecta rampa manual. Puteți utiliza o cheie tipică pentru demontarea rampei de alimentare cu combustibil, deoarece aceasta este menținută de șuruburi și buloane. De îndată ce șuruburile și buloanele sunt deșurubate, puteți scoate cu ușurință conductele de combustibil și rampele.

Scoateți injectoarele de combustibil

Veți avea din nou nevoie de șurubelniță pentru această operațiune. În general, injectoarele de combustibil sunt menținute de conductoare. Scoateți conductoarele cu ajutorul șurubelniței. Aveți grijă să nu plasați greșit conductoarele pe care le-ați îndepărtat. Acum că spațiul din compartimentul motorului a fost eliberat, aveți acces la injectoarele de combustibil. Fiți foarte atenți atunci când veți scoate injectorul din locașul de montare al acestuia. De îndată ce injectorul va fi demontat, îl veți putea înlocui cu unul nou.

Iată care sunt pașii simpli pentru înlocuirea unui injector de combustibil diesel. Bineînțeles, nu trebuie să cheltuiți mulți bani pentru înlocuire. Cu toate acestea, întreținerea autovehiculului dumneavoastră este cea mai bună modalitate de a-l feri de probleme la motor.

Ce se va produce dacă nu vă veți codifica injectorul?

Scoateți injectoarele de combustibil

Codificarea este, de asemenea, un lucru pe care nu trebuie să-l omiteți, deoarece am discutat deja despre pașii implicați în înlocuirea unui injector de combustibil diesel. Dacă nu veți codifica injectorul, consecința ar putea fi problemele cu sistemul cu rampa comună de injecție. Acest sistem cu rampa comună de injecție este de obicei prezent în motoarele diesel moderne. Rolul său cheie în etapele de înlocuire a injectorului diesel este că acesta acționează ca o cale de alimentare cu combustibil la o anumită presiune.

Mai mult, codificarea este primul lucru pe care trebuie să-l faceți înainte de a trece la pașii de înlocuire a unui injector de combustibil diesel. Codificarea este garantată pentru prevenirea viitoarelor probleme legate de mobilitatea autovehiculului dumneavoastră, deoarece îmbunătățește performanța motorului și permite automobilului dumneavoastră să emită mai puține noxe. Pur și simplu, codificarea injectorului este biletul dumneavoastră spre o tehnologie mai eficientă și mai înaltă care este sistemul cu rampa comună de injecție. Deși acest sistem este încă nou în ceea ce privește conexiunea sa cu unitatea de control electronic sau cu unitatea de comandă a motorului, acesta prezintă un potențial destul de înalt. S-ar putea să pierdeți pur și simplu un plus de eficiență pentru mașina dvs. dacă nu vă codificați injectorul și treceți la pașii de înlocuire a unui injector de combustibil diesel. Având în vedere că știți deja cât de importantă este codificarea injectorului, iată câțiva pași simpli pentru a începe:

Reduceți codurile de calibrare ale injectorului

Acest lucru se face de obicei la modelele mai vechi de autovehicule. Ar trebui să găsiți în solenoid ecranul unde puteți reduce codul de calibrare al vehiculului dvs. Acesta este situat între motor și modulul de aprindere al automobilului. Asigurați-vă că țineți cont de cilindrul în care veți monta injectorul.

Introduceți codurile de calibrare ale injectorului în cilindrii respectivi.

Noile coduri de calibrare pe care le-ați setat sunt esențiale pentru efectuarea reglajelor pentru injectorul dumneavoastră de combustibil. Dacă vă întrebați unde puteți găsi aceste coduri, le puteți identifica cu ușurință în partea laterală a injectorului. Acest lucru este, de asemenea, conform cu procedura înainte de a trece la pașii de înlocuire a unui injector de combustibil diesel. Puteți ajusta codul de calibrare al injectorului cu ajutorul unui instrument de diagnosticare prin scanare. Acest lucru vă permite, de asemenea, să asociați injectoarele codificate cu cilindrul lor,

Asigurați-vă că codurile pe care le introduceți sunt corecte înainte de a apăsa tasta enter.

Nu în ultimul rând, nu uitați să verificați codurile pentru injectorul dumneavoastră. Aveți grijă atunci când verificați, deoarece un singur număr poate cauza o eroare de codificare. Apăsați tasta enter după ce sunteți sigur că introducerea este corectă.

Puteți să conduceți cu un injector de combustibil defectat?

Puteți să conduceți cu un injector de combustibil defectat

Da. Pur și simplu, puteți să conduceți în continuare autovehiculul cu un injector diesel defectat. Un injector de combustibil defectat va prezenta cu siguranță indicii de avertizare înainte de a se defecta definitiv. Totuși, aceasta nu este o scuză pentru a conduce în continuare chiar și atunci când sunteți pe deplin conștient că aveți un injector de combustibil defectat. Unul dintre cele mai frecvente efecte ale unui injector de combustibil deteriorat este rateul de aprindere a motorului. Puteți identifica automat injectorul ca fiind cauza vibrațiilor bruște ale automobilului dumneavoastră și a reacției întârziate a motorului. Trebuie să parcurgeți etapele de înlocuire a unui injector de combustibil diesel imediat ce veți depista problema la injectorul de combustibil.

Puteți utiliza informațiile furnizate în acest ghid cu privire la etapele de înlocuire a unui injector diesel. De asemenea, v-ar fi de un foarte mare ajutor dacă ați cunoaște cauzele deteriorării injectorului. Astfel, veți putea puteți elimina problema de la injector înainte ca aceasta să se înrădăcineze. Puteți consulta mai jos lista cu cauzele defecțiunilor injectorului de combustibil:

Injectorul este înfundat din cauza acumulării calaminei

Acumularea calaminei este una dintre cauzele principale ale defecțiunilor injectorului. Calamina este un contaminant care poate crea o barieră în interiorul injectorului, ceea ce face dificilă etanșarea injectorului. Acest lucru creează probleme în timp, cum ar fi un rateu la dispersia combustibilului. Acest lucru poate fi periculos mai ales atunci când aerul intră în sistemul care conține combustibilul. Etapele de înlocuire a unui injector diesel trebuie să fie parcurse de îndată ce vor apare primele indicii ale acumulării calaminei.

Injectorul de combustibil este murdar

Un injector benzină și diesel murdar este, de asemenea, susceptibil la înfundare, deoarece murdăria este, de asemenea, o formă de contaminant pentru injectorul de combustibil. Există tendința că veți pierde combustibil din cauza acumulării murdăriei. Asigurați-vă că abordați problema parcurgând etapele de înlocuire a un injector diesel de îndată ce veți detecta că injectorul nu funcționează corect.

Injectorul de combustibil prezintă scurgeri

Un motor greu de demarat este produsul unui injector de combustibil care prezintă scurgeri. Acest lucru poate fi prevenit dacă etapele de înlocuire a unui injector diesel sunt aplicați cât mai rapid posibil. De asemenea, trebuie să vă abțineți să porniți la drum atât timp cât problema cu injectorul încă mai persistă.

Cât costă înlocuirea injectoarelor diesel?

Înlocuirea injectoarelor diesel nu este la fel de costisitoare ca și înlocuirea altor piese auto. Totalul depinde totuși de dimensiunea pieselor, precum și de etapele de înlocuire a unui injector diesel. Cu cât este mai complexă problema care trebuie reparată, cu atât este mai scump va fi prețul manoperei de schimb a injectoarelor.

Cine nu și-ar dori ca automobilul său să funcționeze în condiții optime? Desigur, îngrijirea automobilului necesită efort din partea dumneavoastră, precum și atenție la detalii. Injectoarele de combustibil diesel pot părea piese mici și aproape nesemnificative ale automobilului. Cu toate acestea, ele nu trebuie ignorate sau neglijate, deoarece pot afecta starea automobilului dumneavoastră în mai multe moduri. Acest ghid a abordat tot ceea ce trebuie să cunoașteți despre injectorul de combustibil și despre cum să-l faceți să funcționeze în modul corespunzător.

Produse de TOP pe această temă:

Produse de top la preţuri reduse

  • Detalii
    BOSCH Injector 0 986 435 360
    Livrare gratuita
    BOSCH 0 986 435 360 Injector Articol № : 0 986 435 360 Injector 0 986 435 360
    Producător: BOSCH
    (1)

    În stoc

    Inclusiv De ce este importantă această plată? 302,72 RON Pledge (incl. 21% TVA)
    911,28 RON
    incl. 21% TVA
    • Piesa la schimb:
    • Preparare combustibil: Sistem pompă-duză (PDS)
    • Conditie: Refabricată
    Detalii
    BOSCH Unitate pompa-diuza 0 986 441 568
    Livrare gratuita
    BOSCH 0 986 441 568 Unitate pompa-diuza Articol № : 0 986 441 568 Unitate pompa-diuza 0 986 441 568
    Producător: BOSCH

    În stoc

    Inclusiv De ce este importantă această plată? 611,70 RON Pledge (incl. 21% TVA)
    3763,98 RON
    incl. 21% TVA
  • Detalii
    BOSCH Diuza 0 433 171 877
    BOSCH 0 433 171 877 Diuza Articol № : 0 433 171 877 Diuza 0 433 171 877
    Producător: BOSCH

    În stoc

    300,28 RON
    incl. 21% TVA
    • Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
    • Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
    • Conditie: Nou
    Detalii
    BOSCH Injector 0 445 110 646
    Livrare gratuita
    BOSCH 0 445 110 646 Injector Articol № : 0 445 110 646 Injector 0 445 110 646
    Producător: BOSCH

    În stoc

    1459,28 RON
    incl. 21% TVA
    • Injector: Diuza gaura sac
    • Tip combustibil: motorina
    • Conditie: Nou
    Detalii
    BOSCH Corp diuza 0 433 271 079
    BOSCH 0 433 271 079 Corp diuza Articol № : 0 433 271 079 Corp diuza 0 433 271 079
    Producător: BOSCH

    În stoc

    246,38 RON
    incl. 21% TVA
    • Injector: Diuza gaura sac
    • Tip combustibil: motorina
    • Conditie: Nou
    Detalii
    BOSCH Corp diuza 0 433 271 036
    BOSCH 0 433 271 036 Corp diuza Articol № : 0 433 271 036 Corp diuza 0 433 271 036
    Producător: BOSCH

    În stoc

    246,38 RON
    incl. 21% TVA
    Detalii
    DELPHI Corp diuza 5643014
    DELPHI 5643014 Corp diuza Articol № : 5643014 Corp diuza 5643014
    Producător: DELPHI

    În stoc

    90,48 RON
    incl. 21% TVA
    Detalii
    DELPHI Corp diuza 5641934
    DELPHI 5641934 Corp diuza Articol № : 5641934 Corp diuza 5641934
    Producător: DELPHI
    (1)

    În stoc

    126,18 RON
    incl. 21% TVA
    • Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
    • Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
    • Conditie: Nou
    Detalii
    BOSCH Injector 0 445 110 239
    Livrare gratuita
    BOSCH 0 445 110 239 Injector Articol № : 0 445 110 239 Injector 0 445 110 239
    Producător: BOSCH

    În stoc

    1443,18 RON
    incl. 21% TVA
    • Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
    • Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
    • Conditie: Nou
    Detalii
    BOSCH Injector 0 445 110 219
    Livrare gratuita
    BOSCH 0 445 110 219 Injector Articol № : 0 445 110 219 Injector 0 445 110 219
    Producător: BOSCH

    În stoc

    1836,78 RON
    incl. 21% TVA
    Detalii
    DELPHI Injector 5621927
    DELPHI 5621927 Injector Articol № : 5621927 Injector 5621927
    Producător: DELPHI

    În stoc

    129,18 RON
    incl. 21% TVA
    • Piesa la schimb:
    • Preparare combustibil: Sistem pompă-duză (PDS)
    • Conditie: Refabricată
    Detalii
    BOSCH Unitate pompa-diuza 0 986 441 566
    Livrare gratuita
    BOSCH 0 986 441 566 Unitate pompa-diuza Articol № : 0 986 441 566 Unitate pompa-diuza 0 986 441 566
    Producător: BOSCH

    În stoc

    Inclusiv De ce este importantă această plată? 611,70 RON Pledge (incl. 21% TVA)
    4399,68 RON
    incl. 21% TVA
    Detalii
    DELPHI Corp diuza 5621517
    DELPHI 5621517 Corp diuza Articol № : 5621517 Corp diuza 5621517
    Producător: DELPHI

    În stoc

    117,68 RON
    incl. 21% TVA
    • Preparare combustibil: Rampa comuna (Common Rail)
    • Articol completare / Info suplimentar 2: cu inel etansare
    • Conditie: Nou
    Detalii
    BOSCH Injector 0 445 110 616
    Livrare gratuita
    BOSCH 0 445 110 616 Injector Articol № : 0 445 110 616 Injector 0 445 110 616
    Producător: BOSCH

    În stoc

    1721,48 RON
    incl. 21% TVA
  • Detalii
    BOSCH Injector 0 280 158 040
    BOSCH 0 280 158 040 Injector Articol № : 0 280 158 040 Injector 0 280 158 040
    Producător: BOSCH

    În stoc

    345,28 RON
    incl. 21% TVA
    • Injector: Diuza gaura sac
    • Tip combustibil: motorina
    • Conditie: Nou
    Detalii
    BOSCH Corp diuza 0 433 271 521
    BOSCH 0 433 271 521 Corp diuza Articol № : 0 433 271 521 Corp diuza 0 433 271 521
    Producător: BOSCH

    În stoc

    194,28 RON
    incl. 21% TVA
    Detalii
    DELPHI Injector 6980547
    DELPHI 6980547 Injector Articol № : 6980547 Injector 6980547
    Producător: DELPHI

    În stoc

    225,18 RON
    incl. 21% TVA
  • Detalii
    VDO Injector A2C59513484
    Livrare gratuita
    VDO A2C59513484 Injector Articol № : A2C59513484 Injector A2C59513484
    Producător: VDO
    (9)

    În stoc

    1452,78 RON
    incl. 21% TVA
  • Detalii
    BOSCH Injector 0 986 435 244
    Livrare gratuita
    BOSCH 0 986 435 244 Injector Articol № : 0 986 435 244 Injector 0 986 435 244
    Producător: BOSCH

    În stoc

    Inclusiv De ce este importantă această plată? 302,72 RON Pledge (incl. 21% TVA)
    1302,58 RON
    incl. 21% TVA
    Detalii
    DELPHI Portinjector 28231462
    Livrare gratuita
    DELPHI 28231462 Portinjector Articol № : 28231462 Portinjector 28231462
    Producător: DELPHI

    În stoc

    1458,48 RON
    incl. 21% TVA